Winter photoshoot
Samtliga av bilderna är fotade av pappa, Stefan Bennhage. Tusen tack för hjälpen idag! Jag har i flera år velat ta bilder som dessa och har haft många bilder i huvudet på hur man skulle kunna göra. Detta blev ett första test, och när kreativiteten kommer tillbaka kommer det säkerligen fler. Underbar dag!
#1 - Matilda

Vilka härliga bilder!! Önskar att min pålle också kunde vara så lugn att jag vågat mig på sådana bilder :) Trivs din också bra på ps tränset? Min valack blev en helt ny häst när jag började använda mitt :D

Svar: Tack! :D Jag ville så gärna ta bilder som dessa redan förra året men då var han lite för vild. Jag fick passa på nu när han har lugnat ner sig lite ;) Ja han går kanon på det! Märks jätteskillnad. Toppenträns! Kul att det funkar på di med! :)
På Fyra Hovar

#3 - Jenny

Wow vilka vackra bilder! Helt fantastiska!

Svar: Åh tack!! :)
På Fyra Hovar

#4 - Elin Nilsson Walldén

Åh så himla fina bilder! Dröm!

Svar: Åh tack!! :)
På Fyra Hovar

#5 - Milla

Åh vad fina bilder!!

Svar: Åh tack!! :)
På Fyra Hovar

#6 - Amanda

Helt magiska bilder!! Blev typ glad inombords av att se dom :D

#7 - Ebba Carlström

Superfina bilder men ser vrålkallt ut! Hade aldrig klarat av de, hade frusit ihjäl. Men är precis som du skulle hemskt gärna vilja ha sådana här vinterbilder :)

#8 - Gabriella

Riktigt fina bilder!

#9 - Mirre - Sweetwords

Men oh så fina bilder

#10 - Bella

Otroligt fina bilder!

#11 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så härliga bilder!