Laddar för Globen imorgon!
Just nu håller jag på att göra matsäck och packa för bussresan mot Stockholm Horse Show imorgon! Vi (jag och ungdomssektionen) kommer att åka buss dit med västergötlands ridsportförbund. Ska bli riktigt roligt!
Satsar på att köpa ett hallonrött schabrak!
#1 - Anonym

Jag vill också dit ! fuusk!! det känns som att alla kommer åka dit :p

Alma J kommer väll också åka med ??

Jag ska på Göteborg HorseShow med mamma och 2 av hennes kompisar i februari, det är faktiskt första gången jag åker på någon ''HorseShow ''

#2 - Elvira

Fin blogg,allt bra? :)

#4 - Sandra

Härlig blogg! :D

Följa varandra via bloglovin? :)

#5 - PONNYSKRUTTARNA - sandra

hej allt bra?

#6 - Sandra & Evelina

Hej! :)

Sugen på att gästblogga hos oss? :)

Ta en kik här och anmäl dig gärna : http://ponnygalnaa.blogg.se/2011/december/lucka-3-tavling.html#comment

#7 - Jenni Bloom - Team LB

Efterlängtad frågestund på bloggen, passa på!

http://teamlabom.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment