..............

Vill bara tala om att jag pausar mitt bloggande här ett tag med tanke på att skolan börjar nu efter helgen, jag börjar jobba nästa helg och måste komma in i de nya rutinerna innan jag får tid över. Vi hörs säkert längre fram!
#1 - Jennie

sv: tack! :)

#2 - alice- ( fotograf).

Åhh vad ja älskar dina hästar!! dom är så fina!! :)

#3 - Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Hoppas det inte dröjer allt för länge :)



Tack så mycket! :)

#4 - Alva

Vilken fin blogg, följa varndra via blogglovin?



(följer dig, skriv när du gör det :) ♥ )

Är allt bra med dig?

Kram!

#5 - EllenJohansson

Super fin blogg verkligen! Jag undrar, vem har tagit bilden som är längst upp till vänster, när du hoppar? Grymt fin, skulle vilja veta vilken kamera osv :) Ha det bäst!

#6 - fo - hon med den fantastiska hästen.

Hejsan hejsan :)

Super fin blogg, lust att byta bildlänk? :)

kram fo

#7 - Bloggstyle.se - Blogghjälp

Hej var med i veckans blogg och syns för ca 400 besökare/dag!



http://bloggstyle.se/2011/september/tavling-bli-veckans-blogg.html



Besök och följ gärna min populära sida som hjälper dej hur man bygger sin blogg, massor av tips!

#8 - Malin

Hur många hästar har du, 2?

Är det dom på headern? =)

#9 - Elin

Hej, vill du byta bildlänk med mig?:D

#10 - Emma ♥ Lydia

Hej! Skulle vi kunna göra ett länkbyte? :) Jag vill gärna heta Youngrider. Kommentera tillbaks om du är intresserad.

#11 - Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ha en bra dag!

Kram :)

#12 - Anonym

Hej!

Det skulle vara superkul om du ställde en fråga till mig på min första frågestund :D Jag svarar på allt, du kan t.ex fråga om min tävlingsdan, familj, fritid, fotografering, brasilianska bakgrund m.m.

Direktlänk: http://picsmania.blogg.se/2011/september/min-forsta-fragestund.html#comment

(Ledsen om såna här kommentarer inte faller dig i smaken :/)

Ha det bäst<3

KRAMIS

#13 - Team Nyrk!

Hejsan, super fin blogg! :)

Nu har det kommit en ny hästblogg, TEAMNYRK!

Två hästgalna tjejer och deras storhästar. Följ träningar och tävlingar. Två ryttare, en klubb!

Följ via bloglovin eller byta bildlänk? :)



Följ resan på Teamnyrk!

(felicia tidigare från www.feliciaorrstenius.blogg.se)

#14 - Patricia

HEEEEJ!



Ville bara berätta att jag har börjat blogga igen på riktigt. Jag har just nu uppe bilder från helgens dressyrtävling, håller på och sälja en i princip oanvänd kingsland jacka som jag gärna vill få såld så fort som möjligt och så har jag dagens blogg idag, va med occh tävla vettja :D



Kram Patricia!