Tävla om att bli veckans blogg!

Eftersom det är ny vecka drar vi igång en veckans blogg igen!
Vinnaren kommer länkas varje dag i en vecka!

För att tävla behöver du bara göra detta:


- Kommentera att du är med och tävlar
- Lägg till vår blogg på bloglovin


Enkelt va?! Lycka till ;) Tävlingen avslutas på fredag 1 Juli!
#1 - Natalie och emelie

vi är med :)

#2 - Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Vi är med! ;D<3

#3 - Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Vi är med! ;D<3

#4 - Emma Andersson

jag är med!



följ mig gärna via bloglovin med!

#5 - Emma Andersson

kan du tipsa min blogg att flera kan följa den via bloglovin så gör jag samma sak(tipsar den på min blogg) :D

#6 - Hannah

sv: Tack :)



Jag är med!

Följer er på bloglovin^^

#7 - FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Ja absolut! Har man oturen att få en domare som inte tycker om en kan en jättebra runda straffas med urusla procent och det känns lite orättvist. Men som du säger, det är känslan man får sträva efter! :D

#8 - Sara Carlsson

sv: tack så mycket! :D

#9 - Erika

I'm in! Och att lägga till er på bloglovin gör man ju mer än gärna :D

#10 - Emma Andersson

vet inte riktigt hur man för xD

#11 - linn

jag är med& följer er via bloglovin :)

#12 - Isabella

Vi är gärna med! :)

#13 - Hanna

SV: Tack så mycket! :-)

#14 - Emelie

Hej! Ja jag är jättegärna med, tack för att du tipsade föresten!



Har lagt till dig på bloglovin nu också :D

#15 - Amanda- ponnyryttare & fotograf

sv: nu är de ute ;)

#16 - Sarah

sv: tack så mkt! :)

#17 - Linda - tävlingsryttare

Sv; Tack :D

jag är gärna med och tävlar om att bli veckans blogg :)

#18 - Matilda Bäck

Jag är med ! ;)

#19 - Evelina

Jag är med och följer redan bloggen på bloglovin;)

#20 - Minette

sv: Tack så mycket! :)

#21 - Matilda

sv: ååh tack! :D



självklart är jag med;) lägger till er på bloglovin nu:)

#22 - Josefine

sv: tack och bock :)

#23 - vicky

Jag är med! Har lagt till dig nu :)

#24 - Monette - blogg med smak av ridskolekänsla

sv; taaaaaaaack!



står om er blogg i ett nytt inlägg.



anmäler mig till veckans blogg om jag hinner när vi fått den nya designen :)

#25 - Linnéa

Skulle ju vara kul att bli veckans blogg, så här har ni min; http://livetblandhastar.blogspot.com/

#26 - cornelia

jag är med! :) asfin blogg btw!

#27 - linda

är med! :)

#28 - Cajsa

Jag är med, :d <3

följer via boglovin

#29 - Isabella och Linda

vi är me:) följer redan via bloglovin:)

#30 - Jonna

Heej!! Jag vill bli veckans blogg därför jag har inte jätte mång som läser min blogg så jag behöver mer läsare och min bloglovin Går kass så jag kan kanske kan länka din blogg på min! =)

#31 - Emma

Jag är gärna med och tävlar om veckans blogg! :)

#32 - Emma Haag - Fotoblogg

SV: Tack så jättemycket :)! Jag är gärna med och tävlar :)

#33 - Cornelia

Är med! :D

#34 - Agnes Cornelia Åberg

Svar: Visst jag är med ;)<3 Fin blogg föresten o vilken söt skimmel du har!

#35 - OLIVIA CARLSSON- UNGHÄSTAR & WESTERNRIDNING

Jag är med, har också lagt till dig på bloglovin! :)

/oliviawestern.blogg.se

#36 - Johanna

vi är med :)

#37 - jessica

jag är med :) och ja följer nu :)

sv; tack detsamma :D

#38 - Emma

Sv; aah ganska fin :) Måste fixa lite på bloggen först xD

#39 - Sandra

Jag e med :D



SV: Tack :D <3